قوانین مرجوعی

قوانین و مقررات: قوانین عمومی: توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سیستمکده منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سیستمکده تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سیستمکده اقدام کند.


سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

سیستمکده به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. سیستمکده متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سیستمکده، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سیستمکده، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سیستمکده جزئی از اموال سیستمکده محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سیستمکده است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سیستمکده محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سیستمکده و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار سیستمکده است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت سیستمکده و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای سیستمکده محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سیستمکده کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود آن جام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.


تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی https://www.syskadeh.ir و همچنین موار درج شده در بخش ارتباط با ما در آدرس https://syskadeh.ir/information/contact-us است. ما با هیچ روش دیگری جز موارد فوق و یا ارسال نامه از آدرس های درج شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت سیستمکده هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از https://www.syskadeh.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه ای در برنامه‏‌های شبکه های اجتماعی به جز موارد درج شده در آدرس https://syskadeh.ir/information/contact-us ندارد و کلیه ارتباطات از طریق همین موارد آن جام خواهد شد.


خسارت در هنگام حمل و نقل:

سیستمکده همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سیستمکده تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.


بازگشت کالا:

+ چگونه درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

- در صورتی که کالای شما با توجه به شرایط درج شده در بخش مرجوعی کالا نیاز به بازگشت دارد، با پشتیبانی فروش سایت تماس بگیرید.


+ تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده خود را مرجوع کنم؟

- شما می توانید تا 7 (هفت) روز کاری نسبت به مرجوع نمودن سفارش خود اقدام نمایید.


+ در چه شرایطی می توانم کالای خود را مرجوع کنم؟

- در صورت بروز هر کدام از موارد زیر شما می توانید کالای خریداری شده از سیستمکده را به فروشگاه مرجوع نمایید:

  1. وجود هر گونه مغایرت در کالای تحویل شده اعم از مغایرت های اساسی و یا مغایرت مشخصات محصول با موارد مندرج در سایت؛ در این صورت به درخواست مشتری سفارش لغو شده یا کالا با هزینه فروشگاه تعویض خواهد شد.
  2. وجود هر گونه مشکل در بسته بندی کالا اعم از ضربه خوردگی، رطوبت و پارگی؛ در این صورت به درخواست مشتری سفارش لغو شده یا کالا با هزینه فروشگاه تعویض خواهد شد. لازم به ذکر است وجود در صورت وجود مشکل در بسته بندی سیستمکده، خریدار می بایست از پذیرش بسته از مامور پست خودداری نماید؛ در غیر این صورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود و امکان بازگشت محصول نیز وجود نخواهد داشت.


+ ضوابط بازگشت کالا در سیستمکده چیست؟

- برای بازگشت کالا رعایت موارد زیر الزامی بوده و در غیر این صوت امکان بازگشت کالا وجود نخواهد داشت:

  1. کالای مرجوعی باید در شرایط اولیه، همراه جعبه محصول و دارای برچسب سیستمکده باشد.
  2. در صورت مغایرت در کالای تحویل شده، بسته بندی کالا می بایست کاملا سالم و فاقد هر گونه آسیب دیدگی باشد.
  3. پلمپ محصولات به هیچ عنوان نباید باز شده باشد.
  4. امکان مرجوع نمودن کالا فقط در زمان تعیین شده (هفت (7) روز کاری) وجود خواهد داشت و پس از آن فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالای فروخته شده ندارد.


+ ضوابط بازگشت کالای بدون پلمب در سیستمکده چیست؟

  • مرجوعی کالای بدون پلمب یا با پلمب باز شده به هیچ عنوان در سیستمکده پذیرفته نیست مگر در شرایط خاص و با دریافت خسارت از مشتری (۲۰ درصد مبلغ کل فاکتور).


+ در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

- در صورت وجود ایراد ظاهری در محصول امکان بازگشت کالا تا 7 (هفت) روز کاری وجود دارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما